تهران، مقصد ارزان سفرهای نوروزی است

به گزارش مجله جهانگیر، معاون گردشگری استان تهران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که روز سه شنبه 7 اسفندماه به ریاست استاندار تهران و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار گشت گفت: هموطنان میتوانند ارزان ترین سفر نوروزی را در تهران با تخفیف 50 درصدی در مراکز اقامتی و تخفیف های قابل توجه در مراکز پذیرایی تجربه کنند.

تهران، مقصد ارزان سفرهای نوروزی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران با اعلام این که تجربه خوب در سال های گذشته نشان داده است که شکایتی از مراکز اقامتی در ایام نوروز به دلایلی همچون گران فروشی، عدم رعایت بهداشت، کیفیت پایین خدمات در سطح استان تهران گزارش نشده است تاکید کرد: از بازرسان تاسیسات گردشگری استان خواسته شده تا در ایام نوروز 98 سطح نظارت ها را افزایش دهند.

معاون گردشگری استان تهران ادامه داد: جمعیت ساکن در تهران در ایام نوروز از چندیدن استان مسافر پذیر هم بیشتر است به همین منظور بخش اعظمی از برنامه های نوروزی برای همشهریانی برنامه ریزی شده است که در تهران می مانند.

او گفت: کمیته تورهای تهرانگردی گشت های نیم روزه و یک روزه متنوعی را در بیش از 30 مقصد شهری و برون شهری را برای شهروندان تهرانی برنامه ریزی کرده اند.

او از هموطنان خواست تمامی پیشنهادات، نظرات و نقدها خود را از طریق سامانه 09629 منعکس کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 54

به "تهران، مقصد ارزان سفرهای نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران، مقصد ارزان سفرهای نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید