گفتگوی تلفنی پوتین و علی اُف درباره اوضاع قره باغ

به گزارش مجله جهانگیر، رؤسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان در مورد اوضاع قره باغ و شروع به کار مرکز مشترک روسیه و ترکیه برای نظارت بر آتش بس در قره باغ بحث و گفتگو کردند.

گفتگوی تلفنی پوتین و علی اُف درباره اوضاع قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، سرویس رسانه ای کاخ کرملین روز شنبه در بیانیه ای بیان کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان به صورت تلفنی در مورد اوضاع قره باغ با یکدیگر تبادل نظر نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در بیانیه کاخ کرملین در مورد تبادل نظری تلفنی پوتین و علی اف آمده است: طی این تبادل نظری تلفنی، رئیس جمهور پوتین و الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان از شروع به کار مرکز مشترک روسیه-ترکیه برای نظارت بر آتش بس در منطقه درگیری [قره باغ] که امروز در جمهوری آذربایجان افتتاح شد، ابراز خرسندی کردند.

بر اساس بیانیه کاخ کرملین، رؤسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان در تبادل نظری تلفنی خود علاوه بر مسئله قره باغ، در مورد همکاری های دوجانبه نیز بحث و تبادل نموده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1178

به "گفتگوی تلفنی پوتین و علی اُف درباره اوضاع قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی پوتین و علی اُف درباره اوضاع قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید