کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در سمنان

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: بیش از 2 میلیون و 625 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در 3 فصل گذشته از سال با تلاش مأموران نیروی انتظامی در استان کشف شد.

کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در سمنان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسلامی راد اضافه کرد: از ابتدای فروردین تا سرانجام دی سال گذشته بیش از یک هزار و 519 قلک انواع کالای دخانی قاچاق مانند سیگار، توتون و تنباکو در استان سمنان کشف شد که سال جاری میزان کالای دخانی قاچاق کشف شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 72. 8 درصد افزایش یافت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: ارزش کالای دخانی قاچاق کشف شده در استان سمنان از ابتدای فروردین 98 تا سرانجام دی 17 میلیارد و 724 میلیون ریال برآورد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارزش ریالی آن 40. 2 درصد افرایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 7 عدد انواع تجهیزات پزشکی قاچاق از ابتدای فروردین تا سرانجام دی سال جاری با هوشیاری پلیس در استان سمنان کشف که تعداد تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

اسلامی راد خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شده در استان سمنان در این بازه زمانی 8 میلیارد و 632 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: 14 هزار و 672 دستگاه انواع تجهیزات رایانه ای قاچاق از ابتدای فروردین تا سرانجام دی سال جاری در استان سمنان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان این کالای قاچاق کشف شده 26. 5 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: تجهیزات رایانه ای قاچاق کشف شده در استان از ابتدای فروردین سال جاری تا سرانجام دی شامل کیس کامپیوتر و تلفن همراه بود که با تلاش پلیس در این مدت یک هزار و 597 دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان سمنان کشف شد.

598 متهم در زمینه قاچاق کالا از ابتدای سال 98 تا سرانجام دی در استان سمنان دستگیر شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 558

به "کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید