کرونا فروش بازی های ویدئویی را افزایش داد

به گزارش مجله جهانگیر، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا، فروش بازی های ویدئویی نیز رشد چشمگیری داشته و علت این امر ضرورت وقت گذرانی توسط افراد حبس شده در منازل است.

کرونا فروش بازی های ویدئویی را افزایش داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، در شرایطی که سیاست قرنطینه خانگی توسط میلیون ها نفر در سراسر دنیا اجرا می گردد، اجرای بازی های ویدئویی یکی از روش های آسان وقت گذرانی در چنین شرایطی است و همین مساله فروش این بازی ها را به میزان چشمگیری افزایش داده است.

به عنوان مثال شرکت نینتندو از فروش بیش از 1.8 میلیون کپی از بازی جدید Animal Crossing خود در سه روز اول عرضه در ژاپن خبر داده است. بازی Call of Duty: Warzone نیز که توسط اکتی ویژن در دهم مارس به بازار آمده بسیار پرطرفدار بوده و تنها در عرض ده روز سی میلیون کپی از آن فروش رفته است.

کارشناسان معتقدند که این بازی ها در شرایط عادی با چنین استقبالی روبرو نمی شدند، اما شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مردم با خریداری آنها برای وقت گذرانی اقدام نمایند. بنابراین اگرچه ویروس کرونا به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها لطمه زده، اما در عوض باعث رونق بعضی کسب و کارها مانند فراوری بازی های ویدئویی و رایانه ای شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 695

به "کرونا فروش بازی های ویدئویی را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فروش بازی های ویدئویی را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید