کالدرون نیاید یک جنجال است بیاید هزار جنجال!

به گزارش مجله جهانگیر، هنوز معین نیست که در نیم فصل دوم گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

کالدرون نیاید یک جنجال است بیاید هزار جنجال!

به گزارش، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از ترک تهران وعده داده بود روز 8 ژانویه یعنی چهارشنبه در اردوی قطر به جمع سرخپوشان اضافه شود و اردو را زیر نظر بگیرد، اما هنوز در مورد بازگشت این مربی حرفه ای و جنجالی حاشیه های فراوانی به گوش می رسد.

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند کالدرون یک مربی مسئولیت پذیر است که قطعاً خود را به اردو می رساند و دوباره کار را در کنار سایر بازیکنان و اعضای تیم ادامه خواهد داد. محمد حسن انصاری فرد در آخرین مصاحبه خود با ابراز رضایت از عملکرد هفته های اخیر این مربی و همچنین تمجید از صبوری او، در مورد احتمال بازگشتش به ایران گفت: تا جایی که او را می شناسم کالدرون برمی شود و در پرسپولیس کارش را دنبال خواهد نمود، زیرا این مربی با باشگاه قرارداد دارد و به این زودی و بدون هیچ بهانه ای زیر قول و قرارشان نمی زند. ما مطمئنیم که او برمی شود و کارش را نیمه کاره نمی گذارد. البته باشگاه هم به تعهداتی که به این مربی داشت، عمل نکرده، اما احتیاج به زمان داریم تا بتوانیم پولش را پرداخت کنیم. اگر به ما زمان بدهد، پول خودش و سایر بازیکنان را می پردازیم و...

با این حال سایر اعضای هیئت مدیره چنین موضوعی را قبول ندارند. آن ها می گویند احتمال بازگشت کالدرون بسیار کم است.

پشت پرده ماجرای اختلاف کالدرون با انصاری فرد و سایر ارکان مدیریتی باشگاه فقط شرایط اقتصادی نیست. کالدرون از باشگاه خواسته بود طلب خودش و دستیارانش را بدهند، پول بلیت برگشتش را پرداخت نمایند، طلب بازیکنان به حساب شان واریز شود، 4 مدیر باشگاه و 4 نفر دیگر از پرسپولیس بروند و فعالیت های سپهر حیدری و مهرداد میناوند به عنوان پیشکسوتانی که همیشه از کالدرون نقدها سرسختانه داشتند و باعث ایجاد جو روانی بدی علیه این مربی آرژانتین شدند نیز منتفی شود. او در جلسه نهایی باید هیات مدیره موضوع را عنوان کرد و تمام این موارد را با ذکر دلیل، شرح داد. حتی این را هم گفت که برخی ها باشگاه برای یک لحظه هم دست از خبرچینی برنمی دارند و آن ها باید همگی با هم بروند!

اعضای هیات مدیره باشگاه می گویند عملکرد انصاری فرد باعث عصبانیت بیشتر این مربی شده است. اگر انصاری فرد در دادن پست به منتقدان او ملاحظات بیشتری را مدنظر قرار می داد، شرایط متفاوت می شد و هرگز کار به اینجا نمی کشید. یکی از آن ها نیز در این خصوص گفته بود: هدف اصلی کالدرون، فشار گذاشتن روی انصاری فرد است تا باعث اخراج او درست مثل ایرج عرب شود. قطعا مدیر بعدی با خودش پول می آورد و تغییرات در داخل تیم و باشگاه به خواسته سرمربی انجام می گیرد.

به هر حال آن ها انتظار دارند که کالدرون برشود و به کارش ادامه دهد. اگر او به ایران برشود انتظار دارد که تغییرات در باشگاه صورت گیرد و پیشکسوتان یاد شده از تیم بروند و تمام مسائل از جمله مسائل اقتصادی حل و فصل شود. از طرف دیگر وکیل این مربی در جلسه با هیات مدیره گفته بود کالدرون معتقد است وقتی پولش را نگرفته، بازگشتی هم وجود ندارد. اگر به ایران برنشود، پیش بینی می شود طرفداران بابت از دست دادن دومین مربی پیروز خارجی خود بعد از برانکو ایوانکوویچ علیه باشگاه اعتراضات گسترده ای داشته باشند. اتفاقاتی که برای استراماچونی و استقلالی ها هم رخ داد و تبعات آن هنوز ادامه دارد. محتمل است همان مسائل برای پرسپولیسی ها رقم بخورد.

اگر برشود نیز دست از سر مدیران باشگاه برنمی دارد و مطمئنا مصاحبه های تندی علیه انصاری فرد و سایر ارکان مدیریتی باشگاه انجام می دهد. او حالا دیگر قدرت خود را متوجه شده و می داند با بهترین مدل حمایت از سوی طرفداران روبرو است. حالا بهترین زمان برای مصاحبه و رفتار علیه باشگاه را در اختیار دارد. تیمش 7 بازی پشت سر هم برده و قهرمان نیم فصل شده و محتمل است در جمع مدعیان قهرمانی تا انتها فصل باقی بماند. در این شرایط، طرفداران بدون تردید مدیریت باشگاه را مقصر اتفاقات اخیر می دانند و هر کسی مربی تیم شود، تحت فشار قرار می گیرد. کالدرون بعد از تجربه مارک ویلموتس و استراماچونی، بازی را یاد گرفته است!

منبع: خبرآنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 452

به "کالدرون نیاید یک جنجال است بیاید هزار جنجال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون نیاید یک جنجال است بیاید هزار جنجال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید