پوتین: شرایط شیوع کرونا در روسیه تحت کنترل است

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای اظهار داشت، شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور تحت کنترل است و مسکو بر تمامی چالش ها با سربلندی پیروز خواهد شد.

پوتین: شرایط شیوع کرونا در روسیه تحت کنترل است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای بیان کرد، شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور تحت کنترل است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، پوتین روز دوشنبه گفت، مردم روسیه با هر سطحی از قدرت و به شکلی پویا، منظم و مسئولانه در کوشش هستند با همه گیری ویروس کرونا مقابله نمایند.

وی اضافه نمود، اوضاع در روسیه کاملاً تحت کنترل قرار گرفته است. مقامات روسیه منابع موجود را با دقت و با توجه به شرایط موجود و بالاتر از همه با یاری مردم، مورد استفاده قرار می دهند. شکی نیست که روسیه از تمامی چالش ها با سربلندی بیرون خواهد آمد.

رئیس جمهور روسیه کوشش های اجرا شده جهت مقابله با ویروس کرونا در این کشور را تحسین کرد و گفت با این که شمار ابتلای روزانه در حال افزایش است ملت روسیه به طور فعالانه در حال مدیریت این تهدید هستند.

پوتین در ادامه گفت، روسیه به طور کامل در حال تحلیل و آنالیز تجربه دیگر کشورها در مبارزه با ویروس کرونا است و با شرکای خارجی خود فعالانه در تعامل است. برقراری محدودیت و قرنطینه را که توسط مقامات این کشور اعمال شده اند، برای مبارزه علیه ویروس کرونا ضروری دانست.

نهادهای درمانی روسیه تا کنون حدود 1،81 میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور انجام داده اند.

ظرف یک روز گذشته شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 36793 نفر و تعداد کل جان باختگان به 313 تن رسیده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 776

به "پوتین: شرایط شیوع کرونا در روسیه تحت کنترل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: شرایط شیوع کرونا در روسیه تحت کنترل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید