ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای نفت مهمتر است، دنبال کشیدن بازی به ضربات پنالتی بودیم

به گزارش مجله جهانگیر، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در پی کشیدن بازی به ضربات پنالتی بوده است.

ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای نفت مهمتر است، دنبال کشیدن بازی به ضربات پنالتی بودیم

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی پس از رجحان تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ضمن بیان این مطلب گفت: یک بازی گردن کلفت، باکیفیت بالا و منظم را شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: به هر حال تیم نفت مسجدسلیمان تا به اینجای مسابقات لیگ تیمی گردن کلفت نشان داده است. این تیم جلوی تیم های بزرگ را گرفته و حتی پیروز شده است. ما با آگاهی از این مسئله و شناخت کامل از تیم نفت بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد خاطر نشان کرد: می دانستیم برای تیم نفت بازی مقابل پرسپولیس مهمتر از دیدار امروز است و به همین خاطر از تعدادی از بازیکنان خود استفاده نکرده بودند. متأثر از این مسئله ما عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

ویسی یادآور شد: هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد ما به دنبال ادامه بازی در وقت های اضافه و ضربات پنالتی بودیم، چرا که بازیکنان پنالتی زن خوبی داریم و می خواستیم از توانایی آنها استفاده کنیم.

وی برای داریوش یزدی و دیگر عوامل تیم نفت در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و در پاسخ به این پرسش که برد در بازی امروز چقدر می تواند در روحیه شاگردانش تأثیرگذار باشد، گفت: وقتی مقابل تیمی سختکوش مثل نفت مسجدسلیمان که در خانه سخت می بازد و امتیاز از دست می دهد، پیروز می شوید، این مسئله باعث ارتقای روحیه بازیکنان، کادر فنی، مدیران باشگاه و هواداران می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد شرح داد: بازیکنان جدید ما کاملاً آماده نبودند، اما با تمام توان بازی کردند و تجربه آنها نشان داد می توانیم یک تیم شکیل داشته باشیم. امیدوارم نیم فصل دوم لیگ دسته اول، نیم فصل ما باشد.

ویسی در مورد داوری بازی نیز گفت: در مورد داوری در لیگ یک هم حرفی نمی زنم و امروز هم حرفی نخواهم زد. اجازه دهیم این داوران جوان قضاوت کنند. همانطور که یزدی آرام و مظلوم کنار زمین ایستاده بود، ما هم سعی کردیم اعتراضی به داوری نداشته باشیم. امیدوارم تیم های دیگر نیز همین رویه را در پیش بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1341

به "ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای نفت مهمتر است، دنبال کشیدن بازی به ضربات پنالتی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: می دانستیم بازی با پرسپولیس برای نفت مهمتر است، دنبال کشیدن بازی به ضربات پنالتی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید