واکنش فدراسیون فوتبال به حضور مردان در لیگ فوتسال بانوان

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، پس از شکست تیم دریژنو فرخ شهر برابر تیم شهروند ساری در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان، سرمربی تیم دریژنو در تبادل نظر با مهر اعلام کرد: روز آدینه تماشاگران مرد در سالن حضور داشتند و در حالی که تیم ما سه بر دو از حریف پیش بود تماشاگران مردی که پشت دروازه ما حضور داشتند آغاز به فحاشی کردند همین باعث شد که گلر درگیر حواشی گردد و تمرکزش را از دست بدهد. حتی در دقایقی از بازی تماشاگران مرد با یکدیگر درگیر شدند و در حالی که از داور خواهان توقف بازی شدند تا درگیری ها سرانجام یابد او قبول نکرد و بازی در حالی ادامه پیدا کرد که تیم ما تحت فشار بود.

واکنش فدراسیون فوتبال به حضور مردان در لیگ فوتسال بانوان

شهرزاد نصیری در مصاحبه با خبرنگاران درباره صحبت های سرمربی تیم دریژنو فرخ شهر گفت: اتفاق خاصی در بازی دو تیم شهروند ساری و دریژنو فرخ شهر رخ نداده است. صابری ابتدا به داوری اعتراض داشته حال عنوان نموده به بازیکنانش توهین شده است.

وی در پاسخ به این سوال که حضور مردان در لیگ بانوان بر چه اساسی امکان پذیر است آیا در تمام شهرها این شرایط وجود دارد یا خیر؟گفت: بحث حضور تماشاگران مرد در مسابقات بستگی به تصمیم و تشخیص حراست ورزش استان دارد. در بعضی از استان ها این اجازه داده می گردد و در بعضی استان ها خیر اما ما به عنوان مسئول برگزاری رقابت ها فقط اجازه حضور مدیر عاملان باشگاه ها و مسئولان رسانه ای را می دهیم.

نصیری تاکید نمود: بروز چنین اتفاقاتی تنها آرامش حاکم بر فوتسال را از بین می برد. نباید با چنین بهانه هایی آرامش را بر هم زد و روی چنین موضوعاتی مانور داد. باید با مدیریت پیش برویم. در هفته 6 بازی انجام می گردد و هیچ اتفاقی رخ نداده است. اگر صابری عنوان نموده به بازیکنانش توهین شده و درگیری اتفاق افتاده است باید ناظر بازی گزارش می داد که چنین گزارشی به ما داده نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 60

به "واکنش فدراسیون فوتبال به حضور مردان در لیگ فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به حضور مردان در لیگ فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید