واکنش دولت منصور هادی به ملاقات امیر حاتمی با سفیر یمن در تهران

به گزارش مجله جهانگیر، دولت مستعفی یمن از ملاقات وزیر دفاع کشورمان با سفیر یمن در تهران انتقاد کرد.

واکنش دولت منصور هادی به ملاقات امیر حاتمی با سفیر یمن در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری بوابتی، محمد مقبل الحمیری، وزیر دولت مستعفی یمن در امور پارلمانی از ملاقات ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در تهران با امیر حاتمی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد.

وی با متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی یمن گفت: دولت (مستعفی) یمن همچنان منتظر است که جامعه بین المللی موضع قاطعی علیه دخالت های ایران اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم الدیلمی توسط شورای عالی انقلابی یمن که اکنون اداره این کشور را بر عهده دارد و متشکل از گروهای انقلابی و حزب کنگره سراسری یمن است، به عنوان سفیر در ایران انتخاب شده است. وی اخیرا به عنوان سفیر یمن در تهران مشخص شده و استوارنامه خود را به حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان تحویل داد که این اقدام با نقدها بعضی طرف های عربی از جمله احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب همراه بود.

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان اخیرا با ابراهیم محمد الدیلمی، سفیر جدید یمن در تهران ملاقات و تاکید نمود: مشکل یمن با رایزنی و گفت وگو بین همه طرف های سیاسی در این کشور حل خواهد شد. یمن متعلق به همه یمنی هاست و گفت و گوی یمنی - یمنی در فضایی آرام و با مشارکت همه احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی - اجتماعی راه حل عملی مسائل پیچیده در این کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 415

به "واکنش دولت منصور هادی به ملاقات امیر حاتمی با سفیر یمن در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دولت منصور هادی به ملاقات امیر حاتمی با سفیر یمن در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید