واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/همدان مدیر مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در کشور، بیش از 500 نفر از افراد این گروه سنی در نهاوند واکسیناسیون شده اند.

واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند

علی احسان خویشوند با بیان اینکه در مجموع 3500 نفر از جمعیت شهرستان نهاوند را گروه سنی بالای 80 سال تشکیل می دهند، اضافه نمود: با توجه به اولویت اجرای واکسیناسیون عملیات تزریق واکسن برای این گروه هدف از هفته گذشته شروع شده است و تا به امروز بیش از 500 نفر واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن همچنان ادامه دارد و سه مرکز در سطح شهرستان برای تزریق واکسن آماده شده است، گفت: با توجه به اینکه اعلام عمومی برای تزریق واکسن باعث تجمع و بروز مشکلاتی می گردد بنابراین به افراد واجد شرایط به صورت تلفنی اطلاع داده شده تا به صورت تدریجی به مراکز اجرای طرح واکسن مراجعه نمایند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان نهاوند، خویشوند یادآور شد: در سطح شهرستان ابتدا دو مرکز در درمانگاه شهید طالبیان و در محل بخشداری سابق برای اجرای طرح واکسیناسیون منظور شده بود که برای جلوگیری از تجمع و اجرای سریع تر طرح یک مرکز دیگر در شهر گیان راه اندازی شده که اقدام به تزریق واکسن می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1399

به "واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید