هلاکت 6 عنصر تروریست قسد در حومه سه استان سوریه

به گزارش مجله جهانگیر، منابع محلی سوریه در تازه ترین گزارش های خود از هلاکت 6 تن از عناصر گروهک تروریستی قسد در حومه سه استان رقه،حسکه و دیر الزور خبر دادند.

هلاکت 6 عنصر تروریست قسد در حومه سه استان سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، 6 تن از نیروهای گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا موسوم به قسد در حومه استان های رقه،حسکه و دیر الزور به هلاکت رسیدند.

  • جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

    به گزارش سانا، دو تن از تروریست های قسد درپی انفجار یک بمب در اطراف منطقه عین عیسی و انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی منطقه تل السمن در حومه شمالی رقه کشته شدند.

    طبق گزارش منابع منابع محلی، پیشتر هم خودروی زرهی تروریست های قسد توسط افراد ناشناس در منطقه العزبه واقع در شمال شرق دیر الزور مورد هدف قرار گرفته بود درپی این حمله 2 تن از عناصر جنایتکار مورد حمایت ارتش تروریستی آمریکا هلاک شدند.

    مناطق تحت سیطره گروهک قسد روزانه شاهد برگزاری تظاهرات های متعددی توسط مردم سوریه در مخالفت با حضور تروریستی این گروهک در روستاها و حضور آمریکا در خاک کشورشان است.

    گروهک قسد طی ماه ها و هفته های گذشته بارها با یورش به روستاهای حومه دیرالزور جوانان و بچه ها سوری را ربوده و با خود به مناطق نامعلومی منتقل نموده بود. بخش قابل توجهی از افراد ربوده شده پس از مدتی آموزش های نظامی برای مبارزه با ارتش سوریه به مناطق جنگی فرستاده و مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 990

به "هلاکت 6 عنصر تروریست قسد در حومه سه استان سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت 6 عنصر تروریست قسد در حومه سه استان سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید