مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشکیل اتحاد فناوری چین علیه تحریم های ایالات متحده تا امکانات جدید آیفون

به گزارش مجله جهانگیر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشکیل اتحاد فناوری چین علیه تحریم های ایالات متحده تا امکانات جدید آیفون

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت ردمی اعلام نموده است که در تاریخ 22 بهمن و ساعت 11 ظهر به وقت محلی، گوشی هوشمند جدیدی را در هند رونمایی خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم های هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی برای یاری به برنامه نویسان بین المللی و مبارزه با تحریم های گوگل، برنامه های کاربردی را به فروشگاه های برنامه اختصاصی خود منتقل می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

محتمل است شرکت اپل به زودی ویژگی جدید آیفون به نام CarKey را به بازار عرضه کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد که وسیله نقلیه خود را با تلفن خود باز نمایند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت موتورولا در حال کار روی دو تلفن با نمایشگرهای واترفال یا آبشار است. نمایشگرهای مذکور انحنای جانبی شدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از تلفن همراه و برنامه های آن برای بسیاری از افراد ساده و ملموس است. وابستگی کاربران به تلفن همراه، گاهی نتایجی بسیار مثبت دارد. برای مثال پلیس نیویورک تصمیم گرفته از آیفون برای یادداشت برداری و امور اداری استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 419

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشکیل اتحاد فناوری چین علیه تحریم های ایالات متحده تا امکانات جدید آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشکیل اتحاد فناوری چین علیه تحریم های ایالات متحده تا امکانات جدید آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید