مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می خواست

به گزارش مجله جهانگیر، دروازبان تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تیمش حال خوبی دارد گفت که خواستار ماندن الهامی است.

مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می خواست

به گزارش خبرنگاران، رشید مظاهری دروازبان تیم فوتبال تراکتور عصر امروز(شنبه) بعد از پیروزی تیم خود برابر تیم فوتبال پیکان گفت: خدا را شکر که توانستیم چهارمین پیروزی پیاپی خود را کسب کنیم. شرایط جوری پیش رفته است که با آمدن الهامی و یاری بزرگترهای تیم، تراکتور متحول شد. تشکر می کنم از آقای الهامی که از لحاظ روحی و روانی تیم را متحول کرد و نتایج دلخواه را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مظاهری در پاسخ به این سوال که ماندن الهامی در تیم کار درستی است یا خیر گفت: من دوست دارم آقای الهامی بماند. فکر می کنم با الهامی به نتایجی که می خواهیم می رسیم. سیستمی که در تراکتور جریان دارد نمونه یک فوتبال به روز و مدرن است. همه و همه این موارد نشان دهنده آن است که الهامی یک مربی خوب و حرفه ای است.

دروازبان دوم تیم ملی درباره شرایط این تیم نیز گفت: باید برای تیم ملی سریع تر یک سرمربی انتخاب نمایند. در زمان سختی هستیم و امیدوار هستم این بحران را پشت سر بگذاریم. امیدوار هستم یک سرمربی انتخاب گردد که فوتبال ما را بشناسد. آقای برانکو با فوتبال ما آشنا هستند و می توانند به تیم ملی ما یاری نمایند.

او درباره حضورش در پرسپولیس بعد از علیرضا بیرانوند نیز گفت: با وجود اینکه ابتدای فصل بیرانوند در پرسپولیس بود اما برانکو من را می خواست و بحث ماندن یا نماندن بیرانوند نیست. انتخاب من در آن موقع تراکتور بود. علیرضا دروازبان خیلی خوبی است و هیچ چالشی بن من و او نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 425

به "مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: برانکو با وجود بیرانوند من را هم می خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید