فارس من، اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان در شرایط کرونایی

به گزارش مجله جهانگیر، بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای حمایت از دانشجویان در شرایط بحران کرونا، 50 وام قرض الحسنه اعطا کرد.

فارس من، اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان در شرایط کرونایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من بر لزوم یاری معیشت کرونا به دانشجویان تاکید نموده اند.

در این باره، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار به تشکیل صندوق نیکوکاری دانشگاهیان اشاره نموده و گفته بود: در این صندوق، جامعه هدف شامل دانشجویان، کارکنان و بازنشستگان دیده شده اند.

در پیگیری دیگری توسط خبرنگار، مسوولان صندوق رفاه دانشجویان، با استقبال از پیشنهاد افزایش وام های دانشجویی اعلام کردند که به دلیل کرونا، اعتبار 2 وام دانشجویی این ترم افزایش یافته است.

اعطای 50 وام قرض الحسنه به دانشجویان در شرایط بحران کرونا

علاوه بر این، در دانشگاه های مختلف هم اقداماتی برای حمایت از دانشجویان در روزهای سخت کرونایی انجام شده است؛ از جمله اینکه در دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه با هدف حمایت از دانشجویان در شرایط بحران کرونا، مبلغ 50 میلیون تومان به 50 دانشجوی دانشگاه تهران، در قالب وام قرض الحسنه اعطا نموده است.

این اقدام بنیاد، برای عمل به نیت عزت شکروی، استاد خیر دانشگاه تهران، مبنی بر پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان از محل اهدایی وی به صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه انجام شده است.

این خیر نیک اندیش بین المللی و استاد بازنشسته گروه فیزیک دانشگاه تهران، در خاتمه سال 1398 برای حمایت از دانشجویان دانشگاه تهران، مبلغ 100 میلیون تومان به صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه، اهدا کرد.

با توجه به نیت وی در مورد اعطای 50 میلیون تومان از این مبلغ در قالب وام قرض الحسنه به دانشجویان متقاضی، بنیاد حامیان دانشگاه، با هدف حمایت از دانشجویان دانشگاه تهران در شرایط بحران کرونا به 50 دانشجوی متقاضی وام از صندوق قرض الحسنه دانشگاه، این وام را اعطا کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 789

به "فارس من، اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان در شرایط کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان در شرایط کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید