عملکرد بازیکنان تیم امید راضی کننده بود، هیچکس را خط نزده ایم

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی پس از تساوی یک به یک تیم فوتبال امید برابر شهرخودرو گفت: شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم بودیم و به اهداف خودمان در این مسابقه رسیدیم. شهر خودرو یکی از بهترین و آماده ترین تیم های لیگ است. آنها فوتبال مالکانه و خوبی ارائه می دهند که برای ما مسئله مهمی بود.

عملکرد بازیکنان تیم امید راضی کننده بود، هیچکس را خط نزده ایم

وی ادامه داد: با توجه به فرصت کوتاهی که داشتیم بچه ها عملکرد خوبی داشتند و توانستند خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده نمایند. نظم خوبی در دفاع داشتیم، در انتقال به حمله امیدوارنماینده ظاهر شدیم و در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم.

حمید استیلی اظهار داشت: تنها یک اشتباه روی ضربه کرنر داشتیم و به حریفمان موقعیت دادیم. با توجه به اینکه هنوز تمرینات دفاعی را در این اردو شروع نکردیم بسیار رضایت بخش بود که به تیمی مثل پدیده فقط یک فرصت دادیم.

استیلی همچنین در مورد بازی برابر استرالیا و انتخاب نفرات مورد نظر برای این مسابقه گفت: هیچ بازیکنی در تیم ما خط نخورده، برخی از نفرات را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و برخی از بازیکنان هم به دلیل محدودیتی که در انتخاب تعداد بازیکنان داشتیم ما را در این سفر همراهی نمی نمایند.

وی در انتها گفت: با این وجود در اردوهای بعدی با توجه به احتیاج تیم بازیکنان دعوت می شوند. بازی برابر استرالیا برای ما اهمیت زیادی دارد و یک فرصت بسیار خوب است. امیدوارم از چنین فرصتی به بهترین شکل استفاده کنیم. خوشحالیم که امکان برگزاری چنین بازی فراهم شده و قطعا چنین موقعیت هایی به روند آماده سازی ما یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 207

به "عملکرد بازیکنان تیم امید راضی کننده بود، هیچکس را خط نزده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد بازیکنان تیم امید راضی کننده بود، هیچکس را خط نزده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید