هواداران بایرن مونیخ دروازه بان ایرانی را می خواهند!

به گزارش مجله جهانگیر، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی آلمان، تیم های روت-وایس ایسن و بایر لورکوزن در اسن ورزشگاه به مصاف هم رفتند که در این ملاقات روت-وایس ایسن دست به کار بزرگی زد و در میان ناباوری همگان، با نتیجه 2 بر یک از سد لورکوزن گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

هواداران بایرن مونیخ دروازه بان ایرانی را می خواهند!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

تیم روت-وایس ایسن که در سطح چهارم فوتبال آلمان حضور دارد، نام چندان شناخته شده ای برای فوتبالدوستان نیست، اما زمانیکه پی ببرید که این تیم از وجود دانیل داوری سنگربان ایرانی بهره می برد، قطعا کسب این نتیجه مقابل لورکوزن که در رده پنجم بوندس لیگا حضور دارد، جالب توجه خواهد بود.

در این ملاقات، داوری با یک عملکرد فوق العاده درون چارچوب دروازه تیمش، باعث شگفتی و تعجب طرفداران لورکوزن شد به نحوی که کمتر کسی باور می کرد این سنگربان با این سطح از آمادگی و واکنش های خارق العاده، در سطح چهارم فوتبال آلمان حضور داشته باشد.

اسن که برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی شگفتی ساز بود، ابتدا در مرحله یک سی و دوم، با نتیجه یک بر صفر از سد آرمینیا بیله فلد گذشت. در ملاقاتی که بیلفلد 20 بار به سمت دروازه دانیل داوری شوت زد، ولی این سنگربان پیروز به ثبت کلین شیت شد. آن ها در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد فورتنا دوسلدورف گذشتند که در بوندس لیگای دو در رده پنجم قرار داشت و فاصله اش تا رده دوم و صعود به بوندس لیگا تنها 2 امتیاز بود.

در این ملاقات، حملات بسیار پرتعداد لورکوزنی ها، با سدی به نام دانیل داوری روبرو شد. آن ها در طول 90 دقیقه کوشش، 17 بار به سمت دروازه روت-وایس ایسن شوت زدند که با سد عظیمی به نام داوری روبرو شدند. این دروازه بان ایرانی 10 سیو داشت و با 10 عکس العمل استثنایی، باعث شد بازی در وقت های عادی با تساوی بدون گل به انتها برسد و داوری تیمش را به وقت های اضافه برد.

در وقت های اضافه و در دقیقه 105، این لئون بیلی مهاجم جامائیکایی لورکوزن بود که گل نخست تیمش را روی پاس الکساندر دراگوویچ وارد دروازه داوری کرد تا بالاخره این دروازه بان ایرانی در برابر حملات پر تعداد لورکوزنی ها مغلوب گردد.

اما در حالیکه بازیکنان بایر پیروزی را از آن خود می دانستند، شگفتی رقم خورد. اوگوژان کفکیل در دقیقه 108 گل تساوی را برای روت-وایس ایسن وارد دروازه لورکوزن کرد و سپس سیمون انگلمن در دقیقه 117 گل دوم را نیز برای تیم میزبان به ثمر رساند تا شگفتی های جام حذفی آلمان ادامه داشته باشد و حالا بایرلورکوزن در کنار بایرن مونیخ، حذف شده های عظیم سال جاری لقب بگیرند.

عملکرد استثنایی دانیل داوری در این ملاقات، باعث شد تا او با کسب نمره 9، عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند. عکس العمل های فوق العاده او برابر لورکوزن، باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد که بسیاری از فوتبالدوستان آلمانی، داوری را با مانوئل نویر مقایسه نموده و حتی عده ای مدعی شدند بایرن می تواند او را جذب کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1227

به "هواداران بایرن مونیخ دروازه بان ایرانی را می خواهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران بایرن مونیخ دروازه بان ایرانی را می خواهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید