طبیب سنتی قلابی دستگیر شد ، مردم مراقب باشند

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از دستگیری فردی که ادعا می کرد از شاگردان یکی از صاحب نظران حوزه طب سنتی در کشور است، اطلاع داد.

طبیب سنتی قلابی دستگیر شد ، مردم مراقب باشند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اعلام دستگیری فردی که ادعا می کرد از شاگردان یکی از صاحب نظران حوزه طب سنتی در کشور است، گفت: متهم دستگیر شده در تهران و بعضی استان های کشور با تبلیغ در فضای مجازی و معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی، اقدام به طبابت بیماران صعب العلاج نموده و با تجویز گیاهان دارویی، مبالغ قابل توجهی از شهروندان پول دریافت می کرد.

وی با بیان اینکه صلاحیت حرفه ای پزشکان به وسیله سازمان نظام پزشکی تایید می گردد، اضافه نمود: گاهی اوقات، افراد شیاد و کلاهبردار در پوشش های قانونی و جعل اسناد، اقدام به اجاره اماکن و نصب تابلوهای دروغین نموده و مال و جان افراد را در معرض خطر قرار می دهند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا همچنین از هموطنان خواست برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و هرگونه موارد مشکوک را به وسیله مراجع مربوطه پیگیری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 614

به "طبیب سنتی قلابی دستگیر شد ، مردم مراقب باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیب سنتی قلابی دستگیر شد ، مردم مراقب باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید