سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان منصوب شد

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان را منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سیدپوریا میربزرگی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای سید پوریا میربزرگی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و تلاش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

محمدمهدی طهرانچی

لازم به ذکر است سید پوریا میربزرگی عضو هیئت علمی واحد فراهان است که سابقه معاونت اداری و اقتصادی مرکز شازند را در کارنامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه هایی جداگانه، از محمد باقری، سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان و مجید حق وردی، سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان تقدیر و تشکر و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 982

به "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کمیجان و فراهان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید