رییسی: به گستردگی همه داشته ها یمان داریم تهدید می شویم

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس قوه قضاییه گفت: امروز ما به گستردگی همه داشته هایمان داریم تهدید می شویم.

رییسی: به گستردگی همه داشته ها یمان داریم تهدید می شویم

به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رییسی طی سخنانی در همایش ملی پدافند غیرعامل اظهار کرد: در تاریخ حیات کشورمان جلوه هایی از روحیه استکباری را دیده ایم. ملت ما در این عصر جدید، در تبعید امام بزرگوار، در شهادت دانش آموزان، در تسخیر لانه جاسوسی و از سال 42، 57 و 58 جلوه حرکت های استکباری را بارها دیده است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بنای استکبار آن است که خود بزرگ بینی، خودمحوری و خودخواهی او نگذارد که ملتی روحیه استقلال داشته باشد؛ روی پای خود بایستند و بخواهد به داشته های خود اعتماد کند و با اتکای به خداوند زندگی کند، شرح داد: این هم در طول تاریخ همواره تهدیدی از ناحیه مستکبران نسبت به مردان بزرگ، زنان آزادیخواه و ملت ها بوده و جلوه های آن را ما در کشور خودمان دیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه این تهدید از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است، گفت: تهدیدات استکبار نسبت به جمهوری اسلامی ایران بیشتر جلوه تهدید نظامی داشته و تهدید سخت بوده است؛ اما امروز ما به گستردگی همه داشته هایمان داریم تهدید می شویم. این تهدیدات شامل اقتصادی، فرهنگی، زیستی و تهدیدات از انواع مختلفی است که امروز در برای کشور و مردم عزیزمان وجود دارد.

رئیسی با اشاره به مصادیقی از تهدیدات استکبار برای سرمایه های کشورمان گفت: آنچه که داریم شامل نیروی انسانی کارآمد، دانشمندان فرهیخته، نوآوران و خلاقانِ به نام (نه فقط در سطح ایران بلکه در سطح منطقه و جهان)، داشته های صنعتی، کشاورزی و داشته های بسیار در حوزه های علم و فناوری، نانوتکنولوژی و بسیاری از داشته های مادی و معنوی که امروز کشور ما بحمدالله از داشته های بسیاری برخوردار است، همه در معرض تهدیدات استکباری قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از همه داشته هایمان، اذعان کرد: باید هم پیش بینی و پیشگیری کنیم و هم در صورت وقوع یک حادثه برخورد به موقع، زمان شناسانه و بسیار سریع انجام دهیم. هیچ کس نمی تواند در کشور عذری بیاورد و بگوید که ما نمی دانستیم و پیش بینی نمی کردیم. حوادث، قضایا، تهدیدات، توطئه ها و فتنه ها در این رابطه بسیار است.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 280

به "رییسی: به گستردگی همه داشته ها یمان داریم تهدید می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییسی: به گستردگی همه داشته ها یمان داریم تهدید می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید