رکورد نو در ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر پروژه های عمرانی، انجام 2 میلیون آزمایش فنی و مهندسی در پروژه ها

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: پیروز شدیم در سال گذشته در پروژه های عمرانی سراسر کشور 2 میلیون و 310 هزار آزمایش فنی و مهندسی را به انجام برسانیم که در نوع خود رکورد کم نظیری در کشور محسوب می گردد.

رکورد نو در ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر پروژه های عمرانی، انجام 2 میلیون آزمایش فنی و مهندسی در پروژه ها

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور با اشاره به تاریخچه این شرکت دولتی گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از 65 سال قدمت در راستای ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی و افزایش طول عمر مفید زیر ساخت های کشور فعالیت نموده و نقش بی بدیلی را در ارتقاء کیفی پروژه های ملی در کشور دارد و کمتر پروژه ای در کشور وجود دارد که این آزمایشگاه در آن پروژه نقش آفرین نبوده باشد.

کیانپور با اشاره به ثبت این رکورد در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توضیح داد: آزمایش های اجرا شده شامل انواع آزمایشات کنترل کیفیت عملیات خاکی، بتنی، قیر، آسفالت، مقاومت مصالح، غیر مخرب، شیمی و فیزیک، کالیبراسیون، مطالعات ژئوتکنیک و غیره بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد: آزمایش های اجرا شده در یک هزار و 120 واحد محلی و شعب مستقر در سراسر کشور به وسیله بیش از 2 هزار و 500 نیروی متخصص در ارائه خدمات به پروژه های عمرانی ملی و استانی انجام شده است.

کیانپور با اشاره به بهره مندی و سرمایه گذاری بر روی نیروهای متخصص در این شرکت گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بهره گیری از نخبگان مجرب، متخصص و توانمند خود در رسته های مهندسی عمران، ژئوتکنیک، راه و ترابری، حمل و نقل، زمین شناسی، معدن و غیره با پتانسیل موجود، آزمایش های متنوع، منحصربفرد، بروز و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی را انجام می دهد.

وی بیان نمود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به توانمندی که دارد پیروز شده است انجام بیش از 500 نوع آزمایش متنوع را طی سال گذشته به ثبت برساند، شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات متنوع، بروز، استاندارد و منحصر به فرد و کالیبره در ایران و منطقه توانایی انجام انواع آزمایش های خاص را دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه در سال گذشته همه شعب و واحدهای آزمایشگاهی محلی مستقر در سراسر کشور، در ارائه خدمات فنی و مهندسی فعال بود، گفت: همکاران ما در سراسر کشور کوشش کردند تا در راستای ارائه خدمات نوین، بروز و منطبق با استاندارد جهانی، در کمترین زمان ممکن و دقت بالا ارائه خدمت نمایند و با دستگاه های اجرایی، مشتریان و کارفرمایان تعامل خوب و سازنده ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1467

به "رکورد نو در ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر پروژه های عمرانی، انجام 2 میلیون آزمایش فنی و مهندسی در پروژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد نو در ارتقای کیفیت و افزایش طول عمر پروژه های عمرانی، انجام 2 میلیون آزمایش فنی و مهندسی در پروژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید