دود و غبار ناشی از آتش سوزی های آمریکا ونکوور را در صندلی چهارم آلوده ترین شهرهای جهان قرار داد!

به گزارش مجله جهانگیر، کیفیت هوا در ونکوور در یکی از بدترین شرایط خود در تاریخ شهر قرار گرفته چون دود حاصل از ده ها آتش سوزی بزرگ از کنترل خارج شده در کالیفرنیا و اورگان وارد کانادا شد و روی شهر را پوشاند.

دود و غبار ناشی از آتش سوزی های آمریکا ونکوور را در صندلی چهارم آلوده ترین شهرهای جهان قرار داد!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در بسیاری از محله ها، لایه ضخیم دود افق آسمان مرکز شهر و کوهستان های نورث شور را پوشاند و باعث شد سازمان محیط زیست کانادا و مترو ونکوور شرایط هشدار اعلام نمایند.

کن رید، سرپرست نظارت و نمونه برداری محیط زیستی مترو ونکوور گفت: در حال حاضر یکی از بدترین کیفیت های هوا را داریم که از بدترین های تاریخ این منطقه محسوب می گردد.

این امر موجب شد در مدت زیادی از روز، ونکوور در لیست شهرهایی که بدترین هوای جهان را دارند، در مکان چهارم قرار بگیرد. سه شهر آمریکا در منطقه ایالت های پاسیفیک که نزدیک تر به آتش سوزی ها هستند در سه رتبه اول قرار گرفتند.

دودی که از این آتش ها بلند شده حداقل چند روز دیگر باقی خواهد ماند و این احتمال وجود دارد که حتی دود بیشتری از ساحل به ونکوور برسد.

رید گفت: ممکن است گاهی دود کمتر گردد و گاهی بیشتر. اگر دود در ارتفاع بالاتر قرار بگیرد ممکن است باعث ایجاد غروب های دراماتیک و آسمان نارنجی گردد و حتی گاهی جلوی دیده شدن خورشید را بگیرد.

البته انتظار نمی رود که شرایط به بدی سن فرانسیسکو گردد. آنجا اوایل این هفته یک مه غلیط نارنجی رنگ بالای شهر شکل گرفت و تصاویری آخرالزمانی خلق کرد.

با این حال، شرایط آنقدر بد هست که حتی از افراد سالم خواسته شده تا وقتی کیفیت هوا بهتر گردد، دست از فعالیت های سخت بیرون از خانه بکشند.

شرایط مخصوصا برای افرادی بد است که بیماری های زمینه ای از جمله آسم دارند و ممکن است باعث گردد علائم افرادی که درگیر کووید-19 شده اند بدتر گردد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 941

به "دود و غبار ناشی از آتش سوزی های آمریکا ونکوور را در صندلی چهارم آلوده ترین شهرهای جهان قرار داد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "دود و غبار ناشی از آتش سوزی های آمریکا ونکوور را در صندلی چهارم آلوده ترین شهرهای جهان قرار داد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دود و غبار ناشی از آتش سوزی های آمریکا ونکوور را در صندلی چهارم آلوده ترین شهرهای جهان قرار داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید