درخواست برانکو زیاد است، کالدرون هنوز پولی نگرفته است

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاریفرد درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حکم وزیر ورزش و اینکه هیات مدیره در جریان نبوده است، گفت: وزیر ورزش با من صحبت کرد و گفت فردا در هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری می شود. شما در آن جلسه شرکت کنید و نتیجه هرچه باشد می پذیریم.

درخواست برانکو زیاد است، کالدرون هنوز پولی نگرفته است

منکر انتصاب از بالا به پایین نیستم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال که یعنی انتصاب شما دستور از بالا به پایین بوده است؟ تاکید کرد: نمی خواهم منکر این موضوع شوم ولی تصمیم هیات مدیره بود. وزیر هم نظر مساعد داشت و جمعبندی همین شد.

انصاریفرد در خصوص اینکه انتخابش به این شکل ممکن است باعث ایجاد چالش بین شما و هیات مدیره شود؟ یادآورشد: هر جای دنیا مالک یا رئیس مجمع باشگاه پیشنهادش را به هیات مدیره می دهد و آنها قبول می کنند. این بحث مورد توافق هیات مدیره بوده است.

پروین را با نظر خودش برکنار کردم

وی در ادامه صحبت هایش به مسائل مدیریتش در سال 84 - 85 اشاره کرد و در خصوص برکناری علی پروین گفت: آقای پروین به عنوان پیشکسوت قابل احترام است و همیشه احترامش را حفظ کرده ام. بقای فوتبال و بقای محبت به رعایت حرمت پیشکسوتان است که این را رعایت خواهیم کرد.

انصاریفرد توضیح داد: آن موقع چون پرسپولیس در رده سیزدهم بود و نتایج مناسبی نگرفته بود، هواداران انتظار داشتند تغییرات انجام شود. با نظر آقای پروین این کار را کردم ولی او گفت هر موقع مصلحت می دانم این کار را انجام بدهم. وقتی ایشان اعلام کردند بنده با آقای آری هان مذاکره کردم.

به علی آبادی گفته بودم پرسپولیس به رافائل بدهکار است

مدیرعامل پرسپولیس درباره کسر امتیاز از این تیم به خاطر مطالبات رافائل یادآور شد: وقتی رافائل را گرفتیم و متوجه شدیم مشکل دارد، این بازیکن حدود 20 هزار دلار طلب داشت. زمانی که باشگاه را ترک کردم مبلغ 300 میلیون تومان در صندوق باشگاه گذاشتم و به آقای علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی اعلام کردم این بدهی هست. می توانستم همان زمان پول را بدهم و این بدهی تمام شود ولی چون حق امضا نداشتم، آن کار را نکردم. متاسفانه مدیریت بعدی این کار را نکرد.

انصاریفرد ادامه داد: بعد از جدایی ام از پرسپولیس خیلی با آقای کاشانی مدیرعامل بعدی باشگاه تماس گرفتم ولی این کار را نکردند. زمانی که در پرسپولیس بودم، شاکی زیاد داشتیم ولی همه بدهی ها را پرداخت کردیم بدون اینکه عنوان کنیم. ما صداقت خودمان را نشان دادیم و از کسی هم گلایه ندارم. امیدوارم در این دوره از تجربیات استفاده کنیم.

درخواست برانکو زیاد است؛ با او جلسه می گذاریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ضرب الاجل AFC به این باشگاه گفت: یکسری شکایت ها هست که باید رضایت شاکیان را بگیریم. یکسری شکایت ها هم به فیفا هست مثل برانکو که در صدد هستیم در خارج از کشور در ترکیه یا دبی با وی جلسه ای بگذاریم. درخواست برانکو زیاد است و الان در صندوق باشگاه پولی نیست. بنده با آگاهی از این مسائل، قبول مسئولیت کرده ام و می دانستم مسائل چیست.

انصاریفرد اظهار کرد: خدا را شکر جلسات خوبی را با اعضای سازمان لیگ داشتیم. مهلت دو، سه هفته ای را گرفته ایم تا رضایت شاکیان را بگیریم. مهمترین مسئله صورت های مالی و حسابرسی است که شفاف به فیفا و AFC اعلام کنیم. صورت مالی منوط به دریافت رضایت شاکیان است. در این چند روز جلساتی با شاکیان داشتیم و داریم توافقنامه ای را امضا می کنیم. قول داده ایم ظرف دو هفته آینده، رضایت تمام شاکیان را بگیریم. دریافت مجوز حرفه ای در اولویت کارهای باشگاه است. کار، سنگین و سخت است. چند جلسه با اسپانسرهای مختلف داشتیم. منابع درآمدی خوبی داریم. جلسه ای با یکی از حامیان مالی خودمان داریم.

کالدرون هنوز پولی نگرفته است

وی اضافه کرد: حامی مالی ما از قبل 15 میلیارد تومان پرداخت کرده و برای شاکیان هزینه شده است. امیدوارم ظرف چند روز آینده از حامی مالی دریافتی خوبی داشته باشیم تا پیش پرداختی بازیکنان و مربیان تیم را داشته باشیم. هنوز به کالدرون و دستیارانش پولی پرداخت نشده است. باید برنامه ریزی کنیم تا این پرداختی ها را داشته باشیم و تیم در کمال آرامش کارش را انجام بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس که با شبکه خبر گفتگو می کرد، درباره رقم دقیق بدهی های باشگاه تاکید کرد: رقم بدهی های باشگاه را نگوییم بهتر است چون مبلغ سنگین است. البته نمی توان رقم دقیقی از بدهی ها گفت. وقتی راه آهن را خصوصی کردیم فکر می کردیم 5 میلیارد بدهی داشته باشد ولی وقتی فراخوان زدیم دیدیم 18 میلیارد بدهی دارد که همه را تسویه کردیم.

سقوط راه آهن ارتباطی به من نداشت

انصاریفرد در خصوص مدیریتش در باشگاه راه آهن و اینکه این باشگاه در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد، یادآور شد: مدت 5 سال در راه آهن مدیریت کردم. راه آهن همیشه بیش از یک سال در لیگ برتر نمی ماند ولی تنها دوره ای که پنج سال راه آهن در لیگ ماند، زمان ما بود. وقتی این باشگاه را ترک کردم، زمانی بود که آنرا به بابک زنجانی دادیم و دیگر ما مدیریتی نداشتیم. بعد از بابک زنجانی گروه دیگری آمد که اصلا دخالتی نداشتم. وقتی آمدم راه آهن پنج سال در لیگ ماند و مجوز حرفه ای گرفت. هتل، آکادمی و دو زمین داشتیم. یک بازارچه هم ساختیم که الان 138 میلیارد تومان ارزش دارد.

از انتقال مهرداد اولادی 2 میلیون دلار سود کردیم

وی درباره اینکه زمان تحویل باشگاه پرسپولیس به حبیب کاشانی این باشگاه چقدر بدهی داشت؟ گفت: زمانی که باشگاه را به آقای کاشانی تحویل دادم، هیچ بدهی ای نداشتیم و 300 میلیون تومان را هم در صندوق باشگاه گذاشتم که از پول انتقال مهرداد اولادی بود. اولادی اولین بازیکنی بود که بدون سربازی به لیگ های خارجی رفت. آن موقع نزدیک به مبلغ 2 میلیون دلار از انتقال اولادی منتفع شدیم که خیلی به باشگاه کمک کرد. باقیمانده این پول را هم در باشگاه گذاشتیم و رفتیم.

احتمال جذب بازیکن جدید و درخواست علیپور برای جدایی

انصاریفرد در خصوص احتمال جذب یک مهاجم و هافبک جدید تاکید کرد: دیگر جایی برای خرید بازیکن جدید نداریم و نمی توانیم بازیکن دیگری بگیریم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره درخواست علی علیپور برای جدایی از این تیم، تاکید کرد: علیپور پیشنهادات خیلی خوبی را داشته است که انجام نشده. نمی توانیم در این شرایط اجازه جدایی به بازیکنی بدهیم. شرایط را برایش توضیح دادم و فکر می کنم قانع شود.

انصاریفرد در سرانجام درباره سرنوشت سوپرجام هم گفت: سوپرجام متعلق به پرسپولیس است چون طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ، تیمی که قهرمان جام حذفی و لیگ می شود، قهرمان سوپرجام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 51

به "درخواست برانکو زیاد است، کالدرون هنوز پولی نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست برانکو زیاد است، کالدرون هنوز پولی نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید