داوران تهرانی دیدار تیم های پایتخت را قضاوت نکنند، عدالت رعایت گردد

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، با پیشرفت داوری و فراگیر شدن حضور داوران شهرستانی در سطح اول فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال به درستی تصمیم گرفت برای دیدار تیم های مختلف از داور هم استانی استفاده نکند.

داوران تهرانی دیدار تیم های پایتخت را قضاوت نکنند، عدالت رعایت گردد

این اتفاق در خصوص تیم های شهرستانی رخ داد و زمانی که این تیم ها با حریفان مسابقه دارند از داورانی خارج از استان استفاده می شد تا هیچ شائبه ای در خصوص جانبداری از تیم خاصی ایجاد نگردد.

اما این ملاحظه در خصوص تیم های تهرانی در نظر گرفته نمی گردد و دیدار تیم های استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپا را داورانی از استان تهران قضاوت می نمایند که همین امر اعتراض بعضی تیم های لیگ فزونی را به دنبال داشته است.

نمایندگان تیم های تبریزی، مشهدی و اصفهانی که اعتراض خود را به این رویه اعلام نموده اند اعتقاد دارند دیدار چهار تیم تهرانی برابر حریفانشان را باید داورانی خارج از استان تهران قضاوت نمایند.

این تیم ها از فدراسیون فوتبال خواسته اند در چینش داوران همانطور که به درستی اجازه نمی دهد داوران هم استانی دیدار تیم استانشان با حریفان را قضاوت نمایند، در هفته های بعدی از داوران تهرانی برای قضاوت چهار تیم پایتخت نشین استفاده نکند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اگر می خواهد شائبه هرگونه حمایت از تیم خاص تهرانی را از بین ببرد و فدراسیون را از این اتهام تبرئه کند، باید در هفته های بعدی داورانی از شهرها و استان های مختلف را برای دیدار تیم های تهرانی انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 35

به "داوران تهرانی دیدار تیم های پایتخت را قضاوت نکنند، عدالت رعایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران تهرانی دیدار تیم های پایتخت را قضاوت نکنند، عدالت رعایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید