دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله جهانگیر، دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401- دانشجو می پذیرد.

دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد از میان متقاضیان ممتازِ دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه و سایر دانشگاه های دولتی، برای سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های (علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی، مهندسی عمران- ژئوتکنیک، مهندسی عمران- محیط زیست) پذیرش می نماید.

گفتنی است، شرایط پذیرش به این صورت است که دانشجویان پس از 6 نیم سال تحصیلی، با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

شایان ذکر است، ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه 40 درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه، برای هر کد رشته محل تحصیل است که دوسوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه فسا و یک سوم به جامانده به سایر دانشگاه ها اختصاص می یابد.

دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی می توانند از تسهیلات بدون آزمون بهره مند شوند که سنوات تحصیلی آن ها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه محل تحصیل قبلی تا دانش آموختگی از رشته حداکثر 8 نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی و معین 15 درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام خواهد شد که از آن مدرک دریافت می نمایند.

گفتنی است، متقاضیان می توانند تا 20 دی ماه سال 99 مدارک خود را به وسیله ایمیل ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1164

به "دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید