دانشگاه الزهرا (س) گرامیداشت روز زنان در ریاضیات را 22 اردیبهشت برگزار می نماید

به گزارش مجله جهانگیر، دانشکده علوم ریاضی دانشگاه الزهرا (س) دومین گرامیداشت روز زنان در ریاضیات را به صورت مجازی 22 اردیبهشت ماه برگزار می نماید.

دانشگاه الزهرا (س) گرامیداشت روز زنان در ریاضیات را 22 اردیبهشت برگزار می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گرامیداشت روز زنان در ریاضیات همزمان با زادروز زنده یاد دکتر مریم میرزاخانی در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه الزهرا (س) جشن گرفته می گردد.

این رویداد مطابق پیشنهاد کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران و تصویب کمیته زنان اتحادیه بین المللی ریاضیدانان دنیا در سراسر دومین سال است که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می گردد و سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا با همت کمیته برگزاری، رویداد روز زنان در ریاضیات بخشی از برنامه های پیش بینی شده خود را در ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99 به صورت مجازی برگزار می نماید.

در این برنامه واعظ پور رییس انجمن ریاضی ایران، دانشخواه دبیر کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران، سلطانخواه رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه الزهرا (س)، میرزا وزیری از دانشگاه فردوسی مشهد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، علاقمندان برای شرکت در دومین رویداد روز زنان در ریاضیات می توانند به لینک https://meeting.alzahra.ac.ir/cwinmathd2 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 780

به "دانشگاه الزهرا (س) گرامیداشت روز زنان در ریاضیات را 22 اردیبهشت برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه الزهرا (س) گرامیداشت روز زنان در ریاضیات را 22 اردیبهشت برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید