دانشجویان مهر 99 برای واحدهای عملی و انتها نامه خوابگاه و تغذیه می گیرند، کمتر از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها قابل استفاده است

به گزارش مجله جهانگیر، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق اعلام قبلی به دانشگاه ها قرار است حداکثر 50 درصد ظرفیت معمول خوابگاه ها در نیم سال تحصیلی مهر 99 استفاده گردد؛ اما می دانیم که میزان واقعی ظرفیت خوابگاهی قابل استفاده کمتر از 50 درصد خواهد بود.

دانشجویان مهر 99 برای واحدهای عملی و انتها نامه خوابگاه و تغذیه می گیرند، کمتر از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها قابل استفاده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه برای واحدهای عملی و خاتمه نامه های تحصیلات تکمیلی دانشجویان، خدمات خوابگاه و تغذیه در ترم مهر 99 در دانشگاه ها ارائه خواهد شد، ، اظهارداشت: از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خواسته شده که ظرفیت های قابل استفاده خوابگاهی خود در ترم آینده را تعیین و اعلام نمایند تا ببینیم که چند درصد از ظرفیت خوابگاهی به صورت واقعی قابل استفاده خواهد بود.

وی گفت: طبق اعلام قبلی به دانشگاه ها قرار است حداکثر 50 درصد ظرفیت معمول خوابگاه ها در نیم سال تحصیلی مهر 99 استفاده گردد؛ اما می دانیم که در واقعیت در بسیاری از دانشگاه ها استفاده از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها قابل تحقق نیست؛ به این معنی که میزان واقعی ظرفیت خوابگاهی قابل استفاده در ترم مهر 99 کمتر از 50 درصد خواهد بود.

در بسیاری از دانشگاه ها ظرفیت واقعی خوابگاهی قابل استفاده کمتر از 50 درصد است

رئیس سازمان امور دانشجویان توضیح داد: با این حال فعلا عدد 50 درصد به عنوان معیار اولیه کار خوابگاه ها در دانشگاه ها در ترم بعد خواهد بود تا ببینیم چه تعداد دانشجو را می توانیم در خوابگاه ها اسکان دهیم و برای اسکان این تعداد دانشجو چه زمان بندی باید اعمال گردد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید نمود: خدمات خوابگاه و تغذیه هم برای گذراندن واحدهای عملی دانشجویان و هم برای انجام خاتمه نامه های تحصیلات تکمیلی ارائه می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 906

به "دانشجویان مهر 99 برای واحدهای عملی و انتها نامه خوابگاه و تغذیه می گیرند، کمتر از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها قابل استفاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان مهر 99 برای واحدهای عملی و انتها نامه خوابگاه و تغذیه می گیرند، کمتر از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها قابل استفاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید