خبرنگاران 510 قطعه مرغ مینا از قاچاقچیان در اهواز کشف شد

به گزارش مجله جهانگیر، اهواز- خبرنگاران- مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: 510 قطعه مرغ مینا از متخلفان و قاچاقچیان پرندگان در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 510 قطعه مرغ مینا از قاچاقچیان در اهواز کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان محمدجواد اشرفی در این خصوص گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کارون پیروز به کشف و ضبط محموله عظیم پرندگان قاچاق از نوع مرغ شدند.

وی اضافه کرد: پیرو اطلاع رسانی یکی از دوستداران محیط زیست مبنی بر قصد ورود محموله عظیم از مرغ مینا به شهرستان اهواز نیروهای یگان محیط زیست شهرستان کارون با هماهنگی پلیس راه محور اهواز بندر امام پیروز به شناسایی خودرو و متوقف نمودن و دستگیری یک نفر متخلف شدند.

وی گفت: از این شخص متخلف تعداد 510 قطعه مرغ مینا کشف و ضبط کردیم و شخص نیز برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی گردید؛ پرندگان نیز جهت بازگرداندن به طبیعت در اختیار کارشناسان محیط زیست طبیعی قرار گرفتند.

اشرفی اضافه کرد: این محموله از استان فارس به منظور فروش در بازارهای استان خوزستان وارد اهواز شده بود که قبل از ورود به بازار توسط نیروهای یگان محیط زیست کشف و ضبط شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 870

به "خبرنگاران 510 قطعه مرغ مینا از قاچاقچیان در اهواز کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 510 قطعه مرغ مینا از قاچاقچیان در اهواز کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید