خبرنگاران 20 کیلومتر راه دسترسی زون انرژی&zwnjهای نوین در میل نادر نیمروز افتتاح شد

به گزارش مجله جهانگیر، زاهدان- خبرنگاران- 20 کیلومتر راه دسترسی زون انرژی های نوین میل نادر امروز/ پنج شنبه/ با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار سیستان و بلوچستان وجمعی از مسولان استانی افتتاح شد.

خبرنگاران 20 کیلومتر راه دسترسی زون انرژی&zwnjهای نوین در میل نادر نیمروز افتتاح شد

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان درحاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های انرژی های نو منطقه سیستان ایجاد زون انرژی های تجدیدپذیر و بهره بردن از ظرفیت های باد در منطقه هدف گذاری شد و پس از تکمیل مطالعات تخصصی با توجه به قدرت باد در میل نادر این منطقه به عنوان مکانی برای ایجاد این زون انرژی تجدیدپذیر در نظر گرفته شد.

عطاالله اکبری بیان نمود: ایجاد زیر ساخت های مناسب برای بهره وری کارآمد همواره قابل توجه بوده و در این رابطه سازمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را انجام می دهد.

وی ادامه داد: خاکبرداری 82 هزار متر مکعب،خاکریزی 43 هزار متر مکعب، زیر اساس 42 هزار و 800 متر مکعب، ابنیه فنی (پل) 39 دستگاه برای ساخت این راه دسترسی اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این راه 280 میلیارد ریال بوده گفت: شرکت پارت سازان هامون کار پیمانکاری این راستا را انجام داده است.

به گزارش خبرنگاران در ادامه این مراسم خط 400 کیلوولت میل نادر شهرستان نیمروز و پست موقت 63/20 این ناحیه با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: ارزش اعتباری این طرح یکهزار و 20 میلیارد ریال است.

علیرضا پرنده مطلق بیان نمود: طول این خط 50 کیلومتر مدار بوده و ظرفیت پست 30 مگاولت آمپر است.

وی اضافه کرد: افزایش ظرفیت تولیدی برق استان، ایجاد و امکان انتقال توان تولیدی مزارع بادی منطقه میل نادر به شبکه سراسری، امکان صادرات برق تولیدی نیروگاه های بادی به افغانستان و فراهم ساختن زیر ساخت های سرمایه گذاری از جمله مزایای این پروژه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1126

به "خبرنگاران 20 کیلومتر راه دسترسی زون انرژی&zwnjهای نوین در میل نادر نیمروز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 کیلومتر راه دسترسی زون انرژی&zwnjهای نوین در میل نادر نیمروز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید