خبرنگاران 15هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا انتها مرداد بهره برداری می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: حدود 15 هزار واحد مسکن مهر تا سرانجام ماه جاری افتتاح و به مالکان تحویل می گردد.

خبرنگاران 15هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا انتها مرداد بهره برداری می گردد

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مهدی راهنمایی روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: چندی پیش و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن تسهیلات یکهزار میلیارد تومانی مورد احتیاج برای تکمیل پروژه های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس به شرکت عمران داده و بخشی از این اعتبار برای ساخت این 15 هزار واحد تزریق شد.

وی اضافه کرد: با احتساب این 15 هزار واحد، مجموع واحدهای مسکن مهر تکمیل شده در شهر جدید پردیس به 60 هزار واحد خواهد رسید.

به گفته راهنمایی 10 هزار واحد مسکونی دیگر نیز تا سرانجام شهریور سال جاری تکمیل و به مالکان تحویل می گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآورشد: از 82 هزار واحد تعهد واگذاری مسکن مهر پردیس تا به امروز 42 هزار واحد افتتاح و واحدهای تکمیل شده به مالکان تحویل شده است.

وی ادامه داد: سه هزار واحد دیگر نیز ساخته شده و پس از برطرف مسائل حقوقی به مالکان تحویل می گردد.

راهنمایی خاطر نشان کرد: 12 هزار واحد باقی مانده دیگر نیز در مرحله اسکلت بندی و سفت کاری است و پیش بینی می گردد تا سرانجام سال جاری تکمیل و پرونده مسکن مهر پردیس در بخش ساخت مسکن و پروژه های زیربنایی بسته گردد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تسهیلات ارائه شده به متقاضیان مسکن مهر پردیس گفت: تا به امروز 35 هزار واحد مسکن مهر در پردیس به مالکانی که از قبل ثبت نام نموده بودند، به طور اقساطی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی بر ساخت پروژه های روبنایی بیان نمود: پروژه های روبنایی نظیر ساخت مسجد، مدرسه، پارک و فضاهای درمانی و آموزشی را سال جاری در قالب برنامه ای ویژه پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: ساخت 22 باب مدرسه و چندین پروژه درمانی، تفریحی و ورزشی در نقاط مختلف مسکن مهر پردیس همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگاران کلنگ ساخت حدود 82 هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال 91 زده و مقرر شد که واحدهای مسکونی 18 ماهه به متقاضیان تحویل داده گردد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است اما ساکنان آن پس از بارگزاری کامل جمعیتی مسکن مهر به 600 هزار نفر خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران 15هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا انتها مرداد بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا انتها مرداد بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید