خبرنگاران چهار آکادمی شیروان به پویش ملی مدرسه سازی پیوستند

به گزارش مجله جهانگیر، بجنورد-خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: چهار آکادمی این شهرستان خراسان شمالی به پویش ملی مدرسه سازی(خیرین مدرسه ساز) پیوستند.

خبرنگاران چهار آکادمی شیروان به پویش ملی مدرسه سازی پیوستند

علی ابراهیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از این تعداد یک باب دبیرستان دخترانه شهید حسن زاده روستای خانلق واقع در بخش مرکزی و دبیرستان دخترانه شبانه روزی شهر زیارت، دبیرستان دخترانه شاهد حکمت و آکادمی دخترانه ضحی2 با مشارکت دانش آموزان و معلمان به پویش خیرین مدرسه سازان من مادرم، بچه های ایران فرزند من پیوستند.

وی گفت: مهم ترین ارکان توسعه در هر کشوری، مدرسه و امکان تحصیل است که با آموزش می توان بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی و مالی را در جامعه رفع کرد.

ابراهیمیان از مدیران و کادر اجرایی توانمند و فعال این مدارس که در پویش طرح آجر به آجر حضور موثر و پررنگی داشتند قدردانی کرد و از مدیران و همکاران مدارس فعال خواست تا برای ترغیب دانش آموزان برای شرکت در پویش کوشش نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد: سایر مدارس هم برای فرهنگ سازی شرکت دانش آموزان در فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه ویڑه این پویش که با هدف مدرسه سازی تشکیل شده اقدام به عمل آورند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: در ماه گذشته آیین خشت گذاری نخستین مدرسه پویش آجر به آجر در خراسان شمالی، که در شهرک عشایری دوین شیروان آکادمی یک کلاسه احداث شد حاصل این پویش ملی مدرسه سازی بوده است.

پویش ملی آجر به آجر توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با هدف نهادینه سازی فرهنگ فعالیت خیرین مدرسه ساز اجرا درآمده است که مورد استقبال هم میهنان خیراندیش قرار گرفته است.

اکنون 30 هزار دانش آموز در 421 آکادمی شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1263

به "خبرنگاران چهار آکادمی شیروان به پویش ملی مدرسه سازی پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار آکادمی شیروان به پویش ملی مدرسه سازی پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید