خبرنگاران ورودی مراکز تجاری مهاباد کنترل می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار مهاباد گفت: ورودی مراکز تجاری شامل بازارچه ها و تاناکورای این شهر جهت مبارزه با شیوع کرونا کنترل می گردد.

خبرنگاران ورودی مراکز تجاری مهاباد کنترل می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ایرج شجاعی روز چهارشنبه در جلسه با اعضای سازمان های مردم نهاد و نمایندگان اصناف و بازاریان شهرستان اضافه نمود: به همت هیات امنای تاناکوارا و بازارچه ها و همکاری شبکه بهداشت و درمان مبادی ورودی به این مکان ها محدود و علایم ظاهری ویروس کرونا رصد می گردد.

وی با بیان اینکه مهاباد از شهرهای گردشگرپذیر شمال غرب کشور است، اضافه نمود: هم اکنون مورد مثبت در این شهر گزارش نشده و نگرانی مردم و مسوولان در ارتباط با ورود مسافران استان های اطراف است که در هنگام تعطیلات به این مراکز تجاری مراجعه می نمایند.

وی ادامه داد: سه دستگاه تب سنج نیز برای کنترل شرایط جسمانی مسافران خریداری شده و در ورودی های این شهر از جمله در سه راهی دارلک و سه راهی برهان جهت آنالیز شرایط سلامت مسافران استفاده خواهند شد.

شجاعی گفت: نحوه استفاده از این تب سنج ها توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان به عوامل انتظامی آموزش داده شده است.

فرماندار مهاباد عنوان نمود: از روزهای گذشته در سه راهی دارلک نیز از ورود خودروهایی که پلاک استان های درگیر با ویروس کرونا دارند، جلوگیری شد.

وی با اشاره به شایعاتی در مورد ورود مسافرانی از استان های مختلف، گفت: چنین شایعه هایی بی اساس بوده و بعضی افراد سودجو برای تشویش اذهان عمومی این خبرها را پخش می نمایند که بر این اساس ورود اصحاب رسانه برای روشنگری در جامعه لازم است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد هم در این جلسه گفت: 15 تن الکل به عنوان مواد اولیه برای فراوری محلول های ضدغفونی نماینده در اختیار 2 واحد فراوریی شهرستان قرار گرفته و از فردا نحوه توزیع آن اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد جهین بیان نمود: فراوری ماسک های یکبار مصرف توسط 2 واحد فراوریی از چند روز گذشته شروع شده و هم اکنون پنج هزار ماسک فراوریی تهیه و در بین داروخانه ها و مراکز درمانی توزیع خواهد شد.

در ادامه جلسه اعضای سازمان های مردم نهاد به همراه نمایندگان اصناف مختلف، بازیان و شرکت های خصوصی و پتروشیمی آمادگی کامل خود را برای همکاری در مورد مقابله با شیوع کرونا اعلام و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

مهاباد به علت برخورداری از جاذبه های گردشگری و وجود مراکز تجاری همیشه مورد استقبال هموطنان زیادی از سراسر کشور قرار می گیرد و در ایام تعطیلات روزانه حدود پنج هزار نفر از این مراکز دیدن و خرید می نمایند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، تعداد افراد مشکوک به بیماری کرونا تا به امروز - چهارشنبه - در استان به 150 نفر رسیده و ابتلای هفت نفر به این بیماری قطعی شده است که از این تعداد سه نفر بستری هستند و چهار نفر دیگر مرخص شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 619

به "خبرنگاران ورودی مراکز تجاری مهاباد کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی مراکز تجاری مهاباد کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید