خبرنگاران فرماندار سردشت: فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه های ارزشمند انقلاب است

به گزارش مجله جهانگیر، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار سردشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه های ارزشمند انقلاب است که باید به نسل جوان جامعه انتقال پیدا کند.

خبرنگاران فرماندار سردشت: فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه های ارزشمند انقلاب است

اقصی نخشی پور در یادواره شهدای شهر ربط شهرستان مرزی سردشت که با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسوولان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهر عصر روز چهارشنبه برگزار شد اضافه کرد: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی است که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد.

وی با بیان اینکه این فرهنگ متعالی اثر گذار و حرکت آفرین قادر است تا فضای جامعه را به صورت گسترده تحت تاثیر قرار دهد، اضافه کرد: از کارکردهای مثبت و ارزشمند این فرهنگ، گسترش معنویت در جامعه و به تبع آن شکل گیری یک محیط انسانی سالم و قانون مدار است .

نخشی پور با اشاره به اینکه دشمنان هر روز و هر ساعت در حال توطئه علیه ملت و انقلاب اسلامی اضافه کرد: نسل جوان و نسل های بعدی انقلاب باید به آرمان های شهدای معظم، ایثارگران و فرهنگ و معارفی که به آن پایبند بودند بیشتر آشنا شوند.

فرماندار سردشت ادامه داد: نسل جدید به عنوان آینده سازان کشور باید بدانند موفقیت و پیشرفت هایی که در زمینه هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی داریم همه مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

وی آشنایی بیش از پیش نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت را امری ضروری دانست و اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی برای معرفی گوشه هایی از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان داشته ارزشمند نظام اسلامی است.

در پایان این یادواره باشکوه که در یک فضای معنوی برگزار شد از 20 خانواده معظم شهدا و جانباز تجلیل شد.

شهر ربط از توابع شهرستان مرزی سردشت است که در 15 کیلومتری این شهرستان واقع شده که در طول دوران انقلاب اسلامی 84 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1293

به "خبرنگاران فرماندار سردشت: فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه های ارزشمند انقلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار سردشت: فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه های ارزشمند انقلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید