خبرنگاران حمله به خودرو حامل افسران آمریکایی در عراق

به گزارش مجله جهانگیر، بغداد- خبرنگاران - منابع عراقی سه شنبه شب از حمله به یک دستگاه خودرو حامل افسران آمریکایی در بغداد خبر دادند.

خبرنگاران حمله به خودرو حامل افسران آمریکایی در عراق

به گزارش خبرنگاران، کانال صابرین نیوز در این باره گفت که این خودرو حوالی فرودگاه بین المللی بغداد با دو بمب کنار جاده ای هدف گرفته شده و منهدم شد.

این کانال مدعی شد که اخبار اولیه حاکی است براثر این حمله سه افسر آمریکایی کشته شدند.

بعضی رسانه های عراقی گفتند: در پی هدف دریافت خودرو حامل نیروهای آمریکایی هواپیماهای این کشور بر فراز آسمان فرودگاه بین المللی بغداد به پرواز درآمدند.

ساعتی پیش از این حمله، یک کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در استان بابل در جنوب عراق از طریق بمب کنار جاده ای هدف گرفته شد.

دوشنبه شب گذشته نیز 2 کاروان نظامی نیروهای آمریکایی در استان های بابل و دیوانیه هدف بمب های کنار جاده ای نهاده شد که به گفته بعضی منابع یک زخمی برجا گذاشت.

در 2 ماه گذشته حملات به اهداف آمریکایی در عراق افزایش یافته است و در این مدت بیش از 20 کاروان خودرو نظامیان این کشور هدف بمب های کنار جاده ای نهاده شده اند.

در همین حال بامداد سه شنبه هم 2 موشک کاتیوشا به سوی سفارت آمریکا در منطقه امنیتی سبز بغداد شلیک شد که سامانه دفاع هوایی مستقر در این سفارت خانه آنها را رهگیری و منهدم کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 979

به "خبرنگاران حمله به خودرو حامل افسران آمریکایی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمله به خودرو حامل افسران آمریکایی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید