خبرنگاران تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش مجله جهانگیر، شهرکرد- خبرنگاران-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف در بیشتر نقاط ، تردد در محورهای ارتباطی این استان با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

خبرنگاران تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است

حامد ایرج پور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران گفت:اکنون هیچ یک از گردنه ها و محورهای اصلی استان بسته نیست و تردد در این محورها روان و عادی گزارش شده است.

وی به وقوع مه گرفتگی در بیشتر محورهای ارتباطی استان از بامداد روز جمعه اشاره و شرح داد: با توجه به لغزندگی محورها رانندگان نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از آماده باش 42 گروه راهداری متشکل از 450 نفر مامور راهداری به همراه 300 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برف روب در محورهای پرتردد استان خبر داد.

ایرج پور با اشاره به ریزش کوه در محور ارتباطی لردگان به بخش ناغان شهرستان کیار، گفت:ماموران راهداری مستقر در این منطقه در کمترین زمان ممکن نقطه حادثه دیده را پاکسازی کردند.

فرهاد احمدی کارشناس هواشناسی کوهرنگ میزان بارش برف در ارتفاعات را 150 سانتی متر خاطرنشان کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته در این شهرستان 52 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

به گزارش خبرنگاران، در طرح راهداری زمستانی چهارمحال و بختیاری 44 راهدارخانه، 225 راهدار به همراه 330 دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در این استان تجهیز و فعال شده است.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکانپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید