جنگ را به زمین حامیان داعش می کشانیم ، برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به نجف و کربلا

به گزارش مجله جهانگیر، سخنگوی جنبش النجباء ضمن هشدار درباره طرح تروریست ها برای حمله به عتبات مقدسه گفت که گروه های مقاومت جنگ را به زمین کسانی خواهند برد که می خواهند عراق را به آتش بکشند.

جنگ را به زمین حامیان داعش می کشانیم ، برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به نجف و کربلا

به گزارش خبرنگاران از نجباء، نصر الشَمَّری سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی النجباء در گفت وگویی تلویزیونی از برنامه ریزی داعش برای نفوذ به عتبات مقدسه اطلاع داد و از جانب مقاومت اسلامی، رژیم های پشتیبان تروریسم تکفیری را تهدید کرد که جنگ را به زمین خودشان خواهد کشاند.

وی در گفت وگو با شبکه الاتجاه عراق توضیح داد که این جنبش اطلاعاتی در دست دارد که ثابت می نماید گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.

سخنگوی جنبش النُجَباء ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان عملیات تروریستی اخیر در بغداد، با استناد به داده های اطلاعاتی هشدار داد: داعش به دنبال هدف قرار دادن نجف، کربلا و پایتخت است. در حال حاضر تروریست ها در منطقه کمربند بغداد مشغول آماده سازی دو خودروی انتحاری هستند. از پنج عنصر انتحاری، تنها دو نفر خود را منفجر نموده و سه نفر دیگر هنوز زنده اند.

به نوشته مرکز ارتباطات و امور رسانه ای النُجَباء در ایران،الشمری با انتقاد از ناتوانی دولت در مهار تروریست ها، تاکید نمود: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء اطلاعاتی در دست داریم و آماده همکاری با دستگاه های امنیتی هستیم.

سخنگوی النُجَباء در ادامه از کوشش تروریست ها برای رسیدن به کربلا به وسیله صحرای الانبار اطلاع داد و گفت: یکی از دو عامل انتحاری عملیات اخیر، از مرز سوریه و درست از نقطه ای به خاک ما نفوذ کرد که در اقدامی شبه عمد، یگان های عراقی از آن نقطه جابجا شده بودند!

الشمری در سرانجام با لحنی تهدیدآمیز، توضیح داد: امنیت کشور و حفظ جان شهروندان عراقی، خط قرمز ماست. گروه های مقاومت اسلامی جنگ را به زمین کسانی می برند که می خواهند عراق را به آتش بکشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1230

به "جنگ را به زمین حامیان داعش می کشانیم ، برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به نجف و کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ را به زمین حامیان داعش می کشانیم ، برنامه ریزی تروریست ها برای حمله به نجف و کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید