جام حذفی اسپانیا، صعود لوانته و ویارئال و حذف سوسیه داد در یک بازی پربرخورد

به گزارش مجله جهانگیر، بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با صعود تیم های ویارئال و لوانته و حذف سوسیه داد توسط بتیس شروع شد.

جام حذفی اسپانیا، صعود لوانته و ویارئال و حذف سوسیه داد در یک بازی پربرخورد

به گزارش خبرنگاران، در نخستین شب از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، سه شنبه شب سه بازی برگزار گردید که در سرانجام آنها تیم های فوتبال ویارئال، لوانته و بتیس جواز صعود گرفتند.

ویارئال با تک گل یرمی پینو در دقیقه 19 پیروز شد میزبان خود تیم دسته دومی جیرونا را شکست دهد. لوانته در دیداری پرگل در خانه تیم وایادولید با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و در نهایت تیم رئال بتیس در خانه خود رئال سوسیه داد را با نتیجه 3 بر یک در وقت های اضافه شکست داد. در این بازی ایارامندی در دقیقه 48 از سوسیه داد و سانابریا در دقیقه 75 از بتیس اخراج شدند. همچنین میکل اویارسابال در دقیقه 13 گل نخست را برای تیم سوسیه داد زد، اما در ادامه بتیسی ها با گل سرخیو کانالس در دقیقه 78 کار را به تساوی کشاندند تا بازی به وقت های اضافه برود، جایی که بورخا ایگلسیاس دو بار در دقایق 96 و 111 گلزنی کرد تا صعود تیم آندلسی به مرحله بعدی قطعی گردد.

امشب چند بازی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار می گردد که در مهمترین آنها از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال بارسلونا میهمان تیم رایو وایکانوست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1217

به "جام حذفی اسپانیا، صعود لوانته و ویارئال و حذف سوسیه داد در یک بازی پربرخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی اسپانیا، صعود لوانته و ویارئال و حذف سوسیه داد در یک بازی پربرخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید