تکمیل چند پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان شهریار

به گزارش مجله جهانگیر، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی بعد از بازدید از این پروژه ها در شهرستان شهریار بر تسریع در تکمیل آنها تاکید نمود.

تکمیل چند پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان شهریار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر به همراه محمد صیدلو مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم در بازدیدی از شهرستان شهریار فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در حال ساخت این شهرستان را مورد آنالیز قرار داد.

در این بازدید رخشانی مهر با اشاره به اهمیت تامین فضای آموزشی و مدرسه سازی بیان نمود: شهرستان شهریار هم مانند بخش های دیگر استان تهران با کمبود فضای آموزشی روبه روست و نیازمند توسعه پروژه های آموزشی، ورزشی و پرورشی در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز همیشه نقش مهمی در تامین فضاهای آموزشی داشتند و همچنان هم امیدواریم این همکاری در استان های محروم از حیث فضاهای آموزشی همچون استان تهران تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در سراسر کشور اظهار کرد: برنامه جدی برای تکمیل این فضاها خواهیم داشت همچنین مقرر شد تا پروژه های در حال ساخت شهیدان هاشمی و شهیدان درخشان شهریار که مدتی تکمیل آنها به تاخیر افتاده بود مجدد راه اندازی گردد و با حضور پدران این شهیدان آیین بهره برداری از این فضاهای آموزشی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 999

به "تکمیل چند پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان شهریار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل چند پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان شهریار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید