توزیع مواد ضدعفونی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله جهانگیر، مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی گفت: این قرارگاه در راستای خدمات رسانی به آحاد مردم جهت مقابله با ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته های مواد ضدعفونی کننده در میان مردم نموده است.

توزیع مواد ضدعفونی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار از ، جعفری مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی گفت: این قرارگاه در راستای خدمات رسانی به آحاد مردم جهت مقابله با ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته های مواد ضدعفونی نماینده در میان مردم نموده است.

او گفت: قرارگاه مزبور روزانه اقدام به فراوری و بسته بندی 800 بطری ماده ضدعفونی و پخش آن در بین مردم می نماید و علاوه بر آن پخش 400 بسته ارسالی بنیاد احسان نیز توسط گروه های همکار قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام، در حاشیه شهر تبریز به انجام می رسد.

جعفری تهیه و توزیع ماسک و لباس ایزوله را از دیگر اقدامات قرارگاه ستاد اجرایی امام برای ریشه کنی ویروس کرونا در آذربایجان شرقی اعلام کرد.

او با تاکید بر اینکه هر کمکی از دستمان برآید برای کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا کوتاهی نمی کنیم، از آحاد مردم درخواست کرد تا همچنان در خانه های خود بمانند و از حضور در سطح شهر به شدت خودداری نمایند.

جعفری با بیان اینکه قرارگاه استانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی از همان آغازین روز های این بیماری با ضدعفونی روزانه سطح شهر در کنار مردم بوده است، بر تداوم این حضور در سطح شهر ها تاکید نمود.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 682

به "توزیع مواد ضدعفونی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع مواد ضدعفونی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید