تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری آزمون شفاهی فلوشیپ به دانشگاه ها واگذار شده است

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری آزمون فلوشیپ سال 99 به صورت حضوری یا الکترونیک به عهده دانشگاه ها گذاشته شده است.

تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری آزمون شفاهی فلوشیپ به دانشگاه ها واگذار شده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: آزمون دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ در حال برگزاری است.

برگزاری آزمون فلوشیپ به عهده دانشگاه های متولی برگزاری آزمون گذاشته شده است به همن منظور زیرساخت های لازم برای حضور افراد مبتلا به کرنا در آزمون فلوشیپ توسط دانشگاه ها ایجاد شده است.

وی توضیح داد: آنالیز اعتراضات کتبی داوطلبان نیز 10 مرداد ماه توسط دانشگاه های متولی برگزاری آزمون مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

هاشمی در سرانجام اعلام نمود: آزمون شفاهی در دانشگاه تهران برای کلیه رشته از 11 تا 16 مرداد ماه 99 و در سایر دانشگاه ها 11 تا 13 مرداد ماه انجام خواهد شد که تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری آن به صورت حضوری یا الکترونیک به عهده دانشگاه ها گذاشته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 907

به "تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری آزمون شفاهی فلوشیپ به دانشگاه ها واگذار شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری درباره نحوه برگزاری آزمون شفاهی فلوشیپ به دانشگاه ها واگذار شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید