تست کرونای صالحی امیری مثبت شد

به گزارش مجله جهانگیر، دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه شرایط جسمانی صالحی امیری مناسب است و بعد از اتمام دوره قرنطینه در محل کمیته حضور خواهد یافت.

تست کرونای صالحی امیری مثبت شد

به گزارش خبرنگاران، کیکاووس سعیدی دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر گفت: بعد از دیدار صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور کشورمان که تست کرونایش مثبت اعلام شده بود، جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش سیدرضا صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط جسمانی ایشان خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهد بود.

سعیدی در ادامه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، صالحی امیری حضور دائمی و فعالی در راستای پیگیری چالش ها و مسائل فدراسیون ها داشت و هیچ وقت عرصه را خالی نکرده و نخواهند کرد و کماکان مسائل را پیگیری می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: به همین دلیل جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در سرانجام گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که می بایست اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیون ها انجام گردد. به هیچ عنوان نمی توان فعالیت های کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1023

به "تست کرونای صالحی امیری مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای صالحی امیری مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید