انتقاد فدراسیون دوومیدانی از صداوسیما

به گزارش مجله جهانگیر، مرحله دوم رقابت های لیگ دوومیدانی در حالی برگزار گردید که برخلاف مرحله اول، این مسابقات جایی در قاب تلویزیون نداشت.

انتقاد فدراسیون دوومیدانی از صداوسیما

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مرحله دوم رقابت های لیگ دوومیدانی روزهای پنج شنبه و آدینه 14 و 15 شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار گردید و نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.

این مرحله از مسابقات در حالی برگزار گردید که قرار بود مسابقات روز نخست یعنی پنجشنبه به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش گردد، اما این اتفاق رخ نداد تا دلخوری جامعه دوومیدانی و مسئولان این رشته را به دنبال داشته باشد.

در همین باره شایعه شد که بدهکاری فدراسیون دوومیدانی به عوامل پخش در مرحله نخست، دلیل این اتفاق بوده است. هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرنگاران گفت: گفته بودند قرار است مسابقات روز پنجشنبه بعدازظهر از شبکه ورزش پخش گردد، اما همکاری لازم در این باره نگرفت و بدون هیچ دلیلی شاهد پخش مسابقات نبودیم.

وی با رد موضوع بدهکاری فدراسیون ادامه داد: یک ریال هم بدهی نداریم. فدراسیون سر قول خود بوده و همواره پس از پخش، به فاصله چند روز اقدام به تسویه حساب با عوامل پخش نموده است.

صیامی عنوان نمود: مگر زمانی که فوتبال اروپا یا سایر رشته های خارج از کشور پخش زنده می گردد، صدا و سیما از آنها پول می گیرد؟ این اقدام در قبال ورزش مادر درست نیست و امیدواریم توجه بیشتری گردد. متأسفانه این بار و بدون هیچ دلیلی، مسابقات لیگ دوومیدانی پخش نشد و بابت این موضوع متأسف هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 107

به "انتقاد فدراسیون دوومیدانی از صداوسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فدراسیون دوومیدانی از صداوسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید