امیدواری چین نسبت به برقراری صلح بین طرف های درگیر در سوریه

به گزارش مجله جهانگیر، سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام نمود: پکن امیدوار است که مذاکرات بین همه طرف های درگیر در سوریه منجر به دستیابی به صلح و آشتی گردد.

امیدواری چین نسبت به برقراری صلح بین طرف های درگیر در سوریه

با چین ارزان قیمت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، هونگ لی سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در سخنانی تاکید نمود: تنها راه برای حل و فصل بحران سوریه، مذاکره است و پکن امیدوار است که همه طرف های درگیر در سوریه در نهایت به آشتی و صلح دست یابند.

وی در ادامه از برقراری آتش بس در سوریه استقبال کرد و گفت: کشورهای منطقه باید در این فرایند صلح مشارکت داشته باشند. تبادل نظر و مذاکره تنها راه برای حل بحران سوریه است. ما هم امیدواریم که مقام های سوری و مخالفان، راهکارهایی را برای تعامل پیدا نمایند.

هفته گذشته آمریکا و روسیه بر سر توافقنامه آتش بس به نتیجه نهایی دست یافتند و این آتش بس از روز شنبه اجرایی شده است. علی رغم اینکه دو طرف همدیگر را به نقض آن متهم نموده اند ولی تا حد زیادی آتش بس حفظ شده است.

24

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 428

به "امیدواری چین نسبت به برقراری صلح بین طرف های درگیر در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری چین نسبت به برقراری صلح بین طرف های درگیر در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید