اختصاص تسهیلات به دانش بنیانها برای خرید و اجاره دفتر کار

به گزارش مجله جهانگیر، دکتر علی وحدت در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اختصاص دفاتر کار به شرکتهای دانش بنیان و تسهیلات اعطایی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به این شرکتها گفت: تا قبل از سال 97 ساختمان هایی تحت عنوان برج فناوری توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکتهای دانش بنیان خریداری می شد و به صورت اجاره به شرط تملیک تسهیلات مختلفی به آنها تعلق می گرفت.

اختصاص تسهیلات به دانش بنیانها برای خرید و اجاره دفتر کار

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی افزود: اجاره به شرط تملیک در واقع شرکتهای دانش بنیان را مجبور به استقرار در یک محلی می کرد و از سوی دیگر لازم بود که صندوق نوآوری همواره به فکر خرید ساختمان به عنوان برج فناوری برای دانش بنیانها باشد.

وی با بیان اینکه از سال 97 به بعد و در دوره جدید صندوق نوآوری و شکوفایی در صدد بر آمدیم که به دنبال خرید ساختمان برای شرکتها نباشیم، گفت: در این راستا تسهیلات دیگری را برای شرکتهای دانش بنیان در نظر گرفتیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: در این نوع تسهیلات، شرکتهای دانش بنیان می توانند در هر ساختمان و منطقه ای که می توانند مستقر شوند و صندوق به آنها تسهیلاتی برای خرید و اجاره اختصاص می دهد.

وی در خصوص این تسهیلات گفت: صندوق برای شرکت هایی که امکان اجاره دفتری را دارند، مبلغ اجاره به صورت تملیک را به شرکتها اعطا می کند و اگر شرکتها خواستار استقرار در پارک های علم و فناوری باشند نیز تخفیف سود برای آنها قائل می شود.

به گفته وحدت، همچنین به شرکت هایی که امکان خرید دفتر ندارند تا 500 میلیون تومان تسهیلات به آنها اختصاص می دهیم تا هر ساختمانی که می خواهند رهن کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1424

به "اختصاص تسهیلات به دانش بنیانها برای خرید و اجاره دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص تسهیلات به دانش بنیانها برای خرید و اجاره دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید