احتمال ورود واکسن چینی کرونا به بازار در اواخر تابستان

به گزارش مجله جهانگیر، یک مقام چینی گفت واکسن جدید کرونا که در این کشور ساخته شده و در حال گذراندن آزمایش های بالینی است، احتمالاً تا اواخر تابستان برای استفاده گروه های خاص (ازجمله کادر درمانی) و در اوایل امسال میلادی برای استفاده عموم مردم وارد بازار خواهد شد.

احتمال ورود واکسن چینی کرونا به بازار در اواخر تابستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گائو فو رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین در مصاحبه با تلویزیون چین از احتمال ورود واکسن جدید کرونا به بازار تا ماه سپتامبر (اواخر تابستان) برای استفاده گروه های خاص (از جمله کادر درمانی) اطلاع داد.

این مقام چینی در مورد اقدامات اجرا شده از سوی محققان چینی برای فراوری واکسن کرونا گفت: ما در خط مقدم توسعه واکسن کرونا هستیم و احتمالاً تا ماه سپتامبر یک واکسن را برای استفاده اضطراری خواهیم داشت. این واکسن های جدید که هنوز تحت مراحل 2 و 3 آزمایش های بالینی هستند، احتمالاً تا آن موقع برای استفاده گروه های خاصی از افراد، مثلاً کادر درمانی، آماده استفاده خواهند بود.

رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین همچنین با اعلام اینکه محتمل است واکسن جدید در اوایل سال آینده میلادی (زمستان 1399) در دسترس عموم قرار گیرد، تحقق این پیش بینی را منوط به پیشرفت های آینده دانست.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 752

به "احتمال ورود واکسن چینی کرونا به بازار در اواخر تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ورود واکسن چینی کرونا به بازار در اواخر تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید