آگهی تبلیغات فروش مجازی دارو های غیرمجاز کلاه برداری است خبرنگاران

به گزارش مجله جهانگیر، سرهنگ گودرزی: دارو های تاریخ گذشته و یا دارو هایی که تقلبی هستند و هیچ نظارتی هم به فرایند فراوری آن ها نیست سلامت بیماران را به خطر می اندازند.

آگهی تبلیغات فروش مجازی دارو های غیرمجاز کلاه برداری است خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ داود گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت درباره تبلیغات دارو های غیرمجاز گفت: توصیه اکید می کنیم به مردم کشور دارو هایی را که احتیاج است از مجاری ای که در وزارت بهداشت تعریف شده مثل داروخانه تهیه نمایند چرا که اگر اتفاقی هم افتد امکان پیگیری دارد و خرید دارو در فضای مجازی غیرقانونی است و ما به هیچ وجه توصیه نمی کنیم و ممکن است سلامت هم وطنان عزیز ما را به خطر اندازد.

وی اضافه کرد:به طور مثال داروی انسولین که برای بیماران قندی است شرایط نگهداری خاصی دارد و باید در یک دمای مناسبی نگهداری گردد و انباری که این دارو در آن نگهداری شده اصلا شرایط مساعدی برای نگهداری ندارد و در بسته بندی های غیربهداشتی واقع شده است. هرچند که تاریخش چیزی است که شاید هنوز هم به سرانجام نرسیده است، ولی شرایط نگهداری آن به صورتی بوده که نه تنها برای بیمار فایده نداشته بلکه سلامت بیمار را هم به خطر می اندازد.

وی در سرانجام توضیح داد: از مردم عزیز میخواهیم که به آگهی های تبلیغاتی توجه ننمایند، زیرا بسیاری از این آگهی ها کلاهبرداری است و اصلا دارویی را در اختیار مردم قرار نمی دهند و اگر هم دارویی در اختیارشان قرار گرفته می گردد ممکن است دارو های تاریخ گذشته و یا دارو هایی تقلبی باشند و هیچ نظارتی هم به فرایند فراوری آن ها نیست و سلامت آن ها را به خطر می اندازد و پلیس هم این موضوع را پیگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1312

به "آگهی تبلیغات فروش مجازی دارو های غیرمجاز کلاه برداری است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگهی تبلیغات فروش مجازی دارو های غیرمجاز کلاه برداری است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید