آماده باش کامل نیروهای هلال احمر در قصر شیرین، وقوع زلزله در خاک عراق

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش کامل نیرو های هلال احمر در قصرشیرین به علت زلزله شب گذشته اطلاع داد.

آماده باش کامل نیروهای هلال احمر در قصر شیرین، وقوع زلزله در خاک عراق

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرزین معتمدی امروز، 24 بهمن اظهار کرد: با توجه به زلزله 4.9 ریشتری شب گذشته که در خاک عراق و عمق 8 کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست و در شهرستان قصرشیرین که در فاصله 34 کیلومتری از کانون زلزله قرار گرفته است احساس شد، به سرعت سه تیم جمعیت هلال احمر برای ارزیابی شرایط به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به ارزیابی تیم های جمعیت هلال احمر در منطقه قصرشیرین اضافه نمود: خوشبختانه به علت مقاوم سازی شهرستان قصرشیرین بعد از زلزله سال 96، این زمین لرزه هیچ خسارت جانی و اقتصادی در شهر و روستا ها به دنبال نداشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش تیم های هلال احمر در قصرشیرین، اعلام کرد: بعد از زلزله 4.9 ریشتری چند پس لرزه 3.6 و 3.9 ریشتری به وقوع پیوسته که تیم های هلال احمر در منطقه در حالت آماده باش قرار دارند.

وی گفت: هم اکنون شرایط در شهرستان قصرشیرین عادی است و مردم در آرامش هستند.

گفتنی است، ساعت یک و 45 دقیقه و 35 ثانیه شب گذشته زلزله ای به بزرگی 4.9 ریشتر در خاک عراق و در 34 کیلومتری قصر شیرین در استان کرمانشاه به وقوع پیوست. نزدیک ترین شهر ها به کانون وقوع زلزله در خاک ایران شهرستان ازگله در 52 کیلومتری و سرپل ذهاب در 59 کیلومتری وقوع حادثه بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1241

به "آماده باش کامل نیروهای هلال احمر در قصر شیرین، وقوع زلزله در خاک عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش کامل نیروهای هلال احمر در قصر شیرین، وقوع زلزله در خاک عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید